lördag, maj 16, 2009

Beach Party

Blir man mer och mer lättlurad med åren?

Frågan är befogad efter gårdagens överraskningsparty... Som traditionen bjuder blev jag väckt av 'skönsång' och födelsedagspaket, innan det blev några timmar på jobbet, som vilken dag som helst. Efter lite tårta strax efter lunch tog jag mig hemåt för att ta det lugnt en stund. Hade fått ett "födelsedagsschema" av Catarina på morgonen där det ingick en timmes helkroppsmassage i Holland Village klockan fyra. Klockan sex skulle jag sedan vara ombytt och klar för skumpa och jordgubbar på balkongen, innan vi skulle iväg till en 'hemlig' restaurang... så långt var jag med på banan... Iväg i taxi ut mot East Coast, där vi skulle testa ett, för mig, nytt matställe (vilket jag trodde stenhårt på). Först när taxichauffören stannade på en i princip öde parkeringsplats mitt ute i ingenstans på East Coast började jag så smått ana att det var något lurt på gång... Två hundra meter senare dyker en väldukad 'BBQ-pit' upp på stranden och en hel massa välkända ansikten står och dricker skumpa...


I princip hela jobb- och kompisgänget samlat för att fira mig!!! Snacka om överaskning! Sedan blev det en helt underbar kväll och natt på stranden, med massa god grillad mat, vin, öl, mera skumpa, tårta och allt i glada vänners lag - sicket party.
Det är bara att skatta sig lycklig att man har så goa vänner och framförallt en helt underbar Catarina som fixat ihop detta partyt för mig -TACK!

Tack även alla ni som skickat födelsedagshälsningar via gästboken, mail, brev, sms/mms, voicemail, skype, facebook...

Inga kommentarer: