onsdag, april 22, 2009

En vanlig onsdagskväll

Barnen sover, var ute och sprang en runda igår kväll, har varit och veckohandlat nu ikväll och Catarina är i Sverige...

Onsdag kväll och lite deprimerande att höra Internationella valutafonden, IMF's vårprognos som talar om värsta ekonomiska världstillståndet sedan 30-talets depression... Så, vad göra? Lite "surfande" och sen kunde jag inte låta bli att testa nya "flugan": Googla sitt namn +är...

1. Anders är oss en väldig Borg - nja, stor, stark och väldig har väl inte riktigt varit min grej
2. Anders är en cool kille - lite i smyg kanske jag tycker så, lite då och då...
3. Anders är åtalad syndikalist - tror inte det!
4. Anders är inte här idag, så du kan få hans minne - är det verkligen någon som vill ha mitt minne? Består mest av en massa sportresultat och ett antal tyska grammatik ramsor som inte säger mig någonting längre
5. Anders är storsamlaren av Storvolvo - har inte ens ägt en liten volvo i hela mitt liv...
6. Anders är störst av alla på mässan - har i och för sig varit på fler mässor än jag kan komma ihåg. Men störst på någon, nja. Kanske längst på någon Japansk elektronikmässa i slutet på 90 talet i så fall.
7. Anders är med i SM-finalen för plåtslagare - banka plåt, tveksamt, men med en innebandyklubba eller golfklubba funkar det kanske
8. Anders är tragisk - nähä, det stämmer inte alls, om jag får bestämma själv och det får jag!
9. För Anders är måleriet ren glädje - det är kanske avkopplande, men jag tar nog hellre en kall öl eller ligger vid poolen...
10. Jag tror inte att Anders är Anders - jasså, vem är jag då?

Inga kommentarer: