söndag, december 02, 2007

Istället för julskyltning...

kan man springa Singapore Maraton, eller den lite 'latare' versionen av densamma, nämligen 10 km, vilket undertecknad gjorde...


Och inte var jag ensam heller... Drygt 40.000 personer hade gått upp i ottan för att svettas lite. Starten för riktiga maran gick redan kl 05.30 medan vi millöpare fick sovmorgon och startade inte förrän kl 07.15, lagom till soluppgången och den snabbt stigande värmen...

Varmt och gott morgontimmen till trots alltså. Lite småtrött, efter att ha tagit mig i mål på 49 minuter, kunde man senare sätta sig i en taxi och komma hem lagom till 1:a adventsfrukost med resten av familjen.

1 kommentar:

Hans sa...

Tjenare Andres,

Det var strongt. Jag hade stora planer for Singapore marathon. Overtranade lite och efter en manads franvaro sa har jag slappat till det ordentligt. Kanske ger det ett forsok nasta ar om jag ar kvar har da. Ha en god jul. Skall hem sjalv den 21 dec.